Aktuālie raksti
Rakstu sagatavoja Ilze
Kricka - Skujiņa
Individuālpsiholoģijas atziņu
izmantošana skolotāja darbā
Saturs
Ievads...........................................................................................................................
1.Četri sliktas uzvedības
mērķi..................................................................................
2.Skolotāja palīdzība
bērnam...........................................................................................
2.1.Kā bērns var iemācīties noteikt savas sliktās uzvedības
mērķi...........................................
2.2.Kā izbeigt pielīdzināt slikto uzvedību pašam
bērnam..........................................................
2.3.Bērnu iedrošināšana...........................................................................................................
2.4.Darbs ar klasi kā
grupu........................................................................................................
3. Atbildības un sadarbības attīstīšana.........................................................................................
3.1.Gatavība
skolai......................................................................................................................
3.2.Atbildības dalīšana................................................................................................................
3.3.Skolotāja iespējas atbildības un sadarbības
attīstīšanai.............................................................
3.4.Direktora iespējas atbildības un sadarbības attīstīšanai.......................................................
4.Konfliktu risināšana pedagoģiskajā
procesā..........................................................................
Nobeigums.......................................................................................................................................
Izmantotās literatūras
saraksts..........................................................................................................